Samochód zastępczy z OC sprawcy

06:57

Samochód zastępczy z OC sprawcy
Według obowiązujących w Polsce przepisów prawnych dla każdej poszkodowanej osoby w wypadku samochodowym przysługuje auto zastępcze. Jeżeli braliście udział w wypadku samochodowym i jedyne auto w waszym gospodarstwie domowych jest zepsute, to warto domagać się samochodu zastępczego. Jako strona poszkodowana macie prawo wynająć auto z OC Mińsk Mazowiecki na koszt ubezpieczyciela sprawcy wypadku samochodowego.



Warto więc jeszcze tego samego dnia, kiedy zawieziecie swoje auto do naprawy, zgłosić się po samochód zastępczy. 

Obecnie w każdym większym mieście znajdzie przedsiębiorstwa specjalizujące się w wynajmowaniu samochodów osobowych. Auto z OC sprawcy Siemiatycze dobrze posłuży wam przez owych kilka tygodni podczas naprawy waszego samochodu osobowego. Wraz z odebraniem waszego auta z warsztatu będziecie musieli odstawić wypożyczony samochód osobowy. Dokładne rozliczenie tych dni jest bardzo ważne dla ubezpieczyciela, który na pewno nie daruje wam ani jednego dnia zwłoki i wypłaci o sporo mniejszą wartość za wypożyczenie samochodu osobowego. Warto także wspomnieć o tym, że przysługuje wam auto zastępcze o podobnej wartości do waszego samochodu osobowego jeżeli już jest to oczywiście możliwe. Ideą samochody zastępczego jest sprawienie, aby osoba poszkodowana nie odczuła braku posiada samochodu osobowego, co mogłoby negatywnie wpłynąć na jej bliskich oraz dodatkowo stosunki zawodowe. Jest to więc wasz przywilej i warto z niego korzystać, zamiast prosić przyjaciół o pożyczenie samochody albo przesiąść się na komunikację miejską. 

Źródło informacji: samochód zastępczy siemiatycze.

You Might Also Like

7 komentarze

  1. Faktycznie jest taka możliwość i wszystko zleży od tego jaki rodzaj ubezpieczenia posiadamy. Jeśli jest to polisa OC i AC to myślę, że warto jest to wybrać w opcji. Ja takie rzeczy wybieram poprzez kalkulator https://kioskpolis.pl/kalkulator-oc-ac/ gdzie sama decyduję jaką polisę wybiorę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Akurat ja nie miałem jeszcze w swoim życiu takiej sytuacji abym musiał korzystać z auta zastępczego. O moje auto staram się dbać najlepiej jak potrafię. Jeszcze jak czytałem na stronie http://autowizja.pl/2019/06/czyste-szyby-w-samochodzie-jak-o-nie-zadbac/ to faktycznie dbanie o szyby w samochodzie jest czymś ważnym.

    OdpowiedzUsuń
  3. Faktycznie takie sytuacje się zdarzają i najważniejsze jest to, aby pomoc drogowa jak najszybciej przyjechała. Muszę przyznać, że ja korzystałem z usług https://www.pomocdrogowa.w.poznaniu.pl/ i w takich sytuacjach każdemu mogę ich polecić.

    OdpowiedzUsuń
  4. W sumie jakby nie było to posiadanie dobrego ubezpieczenia jest wskazane. Dlatego ja także za każdym razem preferuję takie abym miał w razie czego auto zastępcze. Jak czytałem na stronie https://kioskpolis.pl/auto-zastepcze/ to także już wiem kiedy ono przysługuje.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak dla mnie również bardzo ważną sprawą jest to, aby wiedzieć dokładnie kiedy warto jest wzywać pomoc drogową. Jakiś czas temu miałam okazję o tym czytać na stronie https://www.mimbu.pl/pomoc-drogowa-kiedy-warto-skorzystac-z-uslug-profesjonalnej-firmy/ i faktycznie jest to coś niezwykle istotnego.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja z moim autem jeżdżę tylko do najlepszych serwisów, a to dlatego, że mam ubezpieczenie wykupione z dodatkowymi usługami, które mi to finansują. Jak nie wiecie, gdzie wykupić to tutaj https://beesafe.pl/kalkulator-oc-ac/ macie kalkulator, który z pewnością się przyda, aby trafić na najkorzystniejsze propozycje.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bez względu na to, czy jesteś na wakacjach, czy po prostu jedziesz do pracy, niespodziewana awaria samochodu może zdarzyć się każdemu. W takich sytuacjach warto znać adresy sprawdzonych firm oferujących pomoc drogową. Jednym z nich jest https://hol-max.pl/. Dzięki ich profesjonalnej obsłudze, awaria nie będzie już takim problemem jak wcześniej.

    OdpowiedzUsuń