Ulotki i ich rozmiary
01:00
Jak powinna wyglądać piękna ulotka? Głównie powinna być to ulotka czytelna, na takiej ulotce wszystko musi być wnikliwie rozpisane, żeby potencjalny klient nie miał wątpliwości co do tego, co oferuje konkretna firma, czyli jakie są jej produkty albo usługi. Ulotka musi się to rzucać w oczy. Nie może być nudna, nie może być sztampowa i nie może również przypominać materiałów reklamowych konkurencji, bo nie będzie się wtedy bezpośrednio kojarzyć z firmą.
Tworzenie ulotek to jest kreatywna praca dla fachowców z zakresu grafiki. Wysokiej klasy specjaliści muszą wiedzieć, jakie kolory zastosować dla danej firmy, w jaki sposób graficznie przedstawić to, co ona chce przekazać. W wielu sytuacjach jest to bardzo trudne, bo w takiej małej formie trzeba zamknąć wręcz pigułkę tego, co pragniemy zakomunikować ludziom. Właściwa komunikacja to wcale nie jest komunikacja prosta.
Wręcz zupełnie inaczej, jest to komunikacja dosyć trudna, niemniej jednak równocześnie stanowiąca ogromne wyzwanie dla każdego projektanta. Ulotka firmowa, która jest świetnie przemyślana, jest ulotką nastawiona na sprzedaż i to jest najistotniejsze. Taka ulotka ma przekazywać wartość. Ma być interesująca w oczach potencjalnego klienta, ma być kolorowa, musi zawierać wszystkie dane teleadresowe, żeby klient mógł się łatwo się skontaktować z firmą, która taką ulotkę nie wypuściła. Warto też w pewnych przypadkach dodać mapę dojazdową, bo wtedy łatwiej będzie klientowi trafić w dane miejsce, na przykład do naszego stacjonarnego sklepu. Te elementy to podstawa w każdej ulotce, bez względu na to, jakie ma wymiary i dla jakiej firmy została zaprojektowana. Znakomita ulotka harmonijka czy inna, taka nierozkładana, w każdym momencie jest efektywnym sposobem na to, aby dobrzeć ze swoją ofertą do świadomości ludzi, którzy mogliby być zainteresowani tą ofertą. Bardzo dobra marketing to znakomita sprzedaż.
Polecam: więcej
0 komentarze