Sposoby na promocję

00:49

Jak się promować
Jaka forma reklamy dla punktów usługowych? Jeśli prowadzimy sklep, lokal gastronomiczny lub inny punk usługowy znajdujący się przy ulicy handlowej, to na 100 procent rywalizować o klientów musimy z liczną konkurencją. Jest to w szczególności widoczne w dużych miastach, gdzie w sytuacji popularnych ulic jest bardzo tłoczno. W związku z tym, by wyróżnić się z tłumu potrzebna nam będzie skuteczna i rzucająca się w oczy marketing.



Dobrym wyborem na start będą stojaki reklamowe. Taki stojak możemy podstawić obok wejścia do naszego lokalu lub w innym widocznym miejscu.

Z całą pewnością na prawdę ważna jest także treść reklamy znajdująca się na takim stojaku. W sytuacji restauracji albo barów, warto zaprezentować pokrótce promocje bieżące w lokalu, na przykład danie dnia. Ekspozytory reklamowe, zarówno te podświetlane, jak i zwyczajne mogą reklamować produkty oraz dodatkowo usługi wewnątrz lokalu.

Ekspozytor z reklamą stawia się raczej wewnątrz wnętrz, ale możemy też zdecydować się na wersję do postawienia w korytarzu albo na zewnątrz. Jeżeli już zależy nam na efektownym wyglądzie, a przy okazji pragniemy chronić towar przed wścibskimi klientami, to warto zdecydować się na zamykany ekspozytor plexi. Towar wystawiony w takiej gablotce będzie prezentował się fantastycznie zachęcająco. Dodatkową zaletą stojaków oraz dodatkowo ekspozytorów stworzonych z tworzyw sztucznych jest korzystna cena , a dodatkowo duża wytrzymałość. Jeśli handlujemy ekskluzywnymi towarami, np perfumami, to prezentery podświetlane będą podkreślały zalety sprzedawanych towarów.

Źródło: Ekspozytory reklamowe.

You Might Also Like

0 komentarze